niedziela, 22 stycznia 2017

Dodatkowe oświetlenei LED - LCLT



Dodatkowe oświetlenie LED w bagażniku, stało się faktem. Projekt zakładał realizację dodatkowej funkcjonalności w postaci oświetlenia ledowego uruchamianego wraz z załączanym oświetleniem bagażnika. Na początek musiałem rozwiązać problem związany z awarią oświetlenia bagażnika. Sprawdzenie bezpieczników, połączeń i stało się jasne wyłącznik krańcowy montowany w klapie uległ awarii, po zakupieniu na rynku wtórnym innego egzemplarza wszystko powróciło do normy. Można było przystąpić do instalacji listwy LED. Uchwyty trzymające półkę przykręciłem do niej na wysokości zawiasów w półce bowiem zainstalowany jest metalowy profil, dzięki czemu uchwyty trzymają ię mocno i stabilnie, następnie wiązkę LCLT poprowadziłem pod pozyciem - nie trzeba nic rozkręcać - do lampy, w której była żarówka oświetlająca bagażnik i to tyle, dodam tylko, iż wybrałem obie tańszą wersje tj. nie instalowałem złączki umożliwiającej odłączanie samej listwy, z uwagi na fakt, iż nie przewiduję demontażu półki. Dodatkowo, LCLT wpiąłem poprzez przylutowanie jej końców do żarówki LED - można zamówić gotową żarówkę z podłączeniem, ale zależało mi na niewielkich kosztach.  

Efekt jest jak dla mnie powalający, jasne mocne światło sprawia, że korzystanie z bagażnika jest obecnie samą przyjemnością.

Koszt: 49,00 zł






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie prawo modyfikacji / usunięcia komentarzy w szczególności naruszające lub mogące naruszać przepisy prawa, zasady współżycia społecznego, dobre zwyczaje - bez podawania przyczyny. Każdy autor treści publikowanych odpowiedzialny jest za nie osobiście.