środa, 30 listopada 2016

Historia zakupu BMW e36

Moje BMW e36
Kilka słów wprowadzenia
Na wstępie pragnę Was wszystkich powitać i zaprosić do regularnego śledzenia mojego bloga. Będę starał się na bieżąco aktualizować informacje dotyczące historii pojazdu, wykonanych modyfikacji, ulepszeń i napraw. Znajdziesz tutaj gotowe porady i tutoriale, jak wykonać drobne ale i nieco bardziej komplikowane naprawy czy ulepszenia. 


Zapraszam Dominik 




Historia zakupu pojazdu
WZ uwagi na konieczność częstego przemieszczania się mojej kobiety i mnie oraz brak czasu, zmuszony zostałem do rozpoczęcia poszukiwań drugiego pojazdu. 
 
Pierwsze oglądałem VENTO
- niestety mechanicznie zbyt dużo do dołożenia pomimo, że atrakcyjna cena


Drugie oglądałem POLO
- dramat szkoda słów i czasu było na jego oglądanie
- silnik ciekawy SDI ekonomiczny
- kultura pracy masakra w tym sprzedawanym modelu
- malowany chyba na dworze bo w garażu wychodzą ładniej
- przód robiony / tył robiony
- sprzedawca kręcił i mylił fakty dotyczące historii auta np. rok po zakupie nie zdążył przerejestrować itd.


Trzecie GOLF III
- byłem zdecydowany, ale sprzedawca się wycofał, i podniósł cenę


Czwarty GOLF III
- z treści ogłoszenia istna LALA z opisu, z rozmowy ze sprzedawcą ... a na miejscu czułem się, jakbym był przedstawicielem firmy złomującej auta który trafił na sztukę którą zabierze


Zrezygnowany dzwonię do brata

Opowiadam mu historię, on tylko się śmieje i mówi, że to kara, że go nie słuchałem i mówi, że swoją E36 oddaje i zaczęło się myślenie, oglądanie. No i skończyło się że ją kupiłem za uczciwe pieniądze wyprowadzoną, a co najważniejsze .... oryginalny lakier wszędzie i bez rudej na błotnikach, klapie czy podłodze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie prawo modyfikacji / usunięcia komentarzy w szczególności naruszające lub mogące naruszać przepisy prawa, zasady współżycia społecznego, dobre zwyczaje - bez podawania przyczyny. Każdy autor treści publikowanych odpowiedzialny jest za nie osobiście.