piątek, 30 grudnia 2016

Uchwyt na telefon BMW 092070

BMW compact 920700
Korzystając z serwisu ogłoszeniowego przypadkiem natrafiłem na ofertę dotyczącą uchwytu na telefon dla mojego BMW E36 compact. Telefon prawidłowo zainstalowany w aucie wg. mnie to podstawa bezpiecznej jazdy. Oczywiście prawidłowy uchwyt to tylko pierwszy etap. W kolejnym będę starał się podłączyć go pod radio, ewentualnie pod głośnik bluetooth. Obecnie jednak zastanawiam się nad sposobem montaż tego uchwytu. Znalazłem co prawda instrukcję montażu, ale patrząc na mój uchwyt muszę, ją sprawdzić, czy wg. niej będzie możliwe wykonanie instalacji. Brakuje mi jakby uchwytu który utrzymywał będzie uchwyt w okolicy przycisku ogrzewania tylnej szyby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie prawo modyfikacji / usunięcia komentarzy w szczególności naruszające lub mogące naruszać przepisy prawa, zasady współżycia społecznego, dobre zwyczaje - bez podawania przyczyny. Każdy autor treści publikowanych odpowiedzialny jest za nie osobiście.